Evelina Kirchsteiger

Hittade en lapp på jobbets anslagstavla med Ernst Kirchsteigers bästa citat.
Här följer ett urval:

- Å kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck.
- Jag har mött libbstickor som tittat mig i ögonen.
- Det blir som ett vattenfall av ek.
- När en katt ligger och sover i ett rum finns det inte mycket mer för en inredare att göra där.
- Färgen är som en mogen kvinna som klarar sig på egen hand.
- Först kramar jag alla i familjen - sedan ställer jag mig vid spisen.
- Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det bli då? Jo bara bra.


Ja, han är ju rätt mysig vår käre Kirchsteiger.

Avgudar för övrigt hans tyskinspirierade efternamn.

Kanske borde gifta mig med honom?
Eller så skiter jag i det och byter bara efternamn istället.
Verkar betydligt mer lockande.

Evelina Kirchsteiger
image119


Kommentarer
Postat av: msjulia

Uhh, den mannen får det att krypa under skinnet på mig!

Postat av: Evelina

Julia: sluta nu, jag vet att han är din hemliga idol. Det är okej, vi kan vara kompisar ändå!

2007-05-23 @ 12:18:09
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Stefanamna

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2008-12-19 @ 11:39:37
URL: http://stefanamna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback