Fantastin tog slut. Räckte inte till fyndig rubrik.

Vet inte riktigt om jag bättrat mig på bloggfronten.
Därför tar jag tillbaka eventuella tidigare löften om detta.
Kommer bli bättre när jag fått MC-kortet och tagit min examen.
Två saker som för tillfället tar major tid.
Valborg tillbringades hängades ut genom mitt fönster.
Jag tittade alltså på Chlamers Cortegen.
Efter det köpte vi hem sushi, me and my pals.
Sedan gick vi till Locatelli. Blev nedtrampade några gånger vartefter jag gick hem.
Min favvokuss är på blixtvisit från Wien, så vi satt uppe en bra stund och snackade skit.
Eller han snackade mest skit. Jag sa bara vettiga, hyperintelligenta saker. Som vanligt.
Vi somnade vid tre. Jag var ändå uppe halv åtta och skrev på C.
Sedan iväg till I och hjälpte till och påtade i deras trädgård.
Det är inte för inte jag kallas drottningen av ogräsrensning så att säga.
Sedan åkte jag hem och nu byter jag om. Ska jag iväg och ha pass på gymmet.
Något jag inte är alltför sugen på. Hade helst velat plocka fram filmen som ligger och väntar.
Men jag får se den ikväll istället. Efter bröllopet heter den för övrigt.
Hoppas ni har en bra söndag, denna soliga tisdag:)

Kommentarer
Postat av: Minna

svar: visst gör den :D

Postat av: Marie

oo, MC-kort. skulle jag oxå kunna tänka mej att ta i framtiden. men fallskärmscertifikat först =)

2007-05-02 @ 11:04:00
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se
Postat av: Sanna

Hörru, säger du "Loccan"????
Jag har hört att vissa säger så.
Det är ett trevligt place, och där hittar du mig till helgen tror jag!

2007-05-02 @ 12:32:32
URL: http://sannalivsnjutaren.blogg.se
Postat av: Evelina

Marie: det låter riktigt skoj det med!! Det kanske blir mitt nästa projekt då:)
Sanna: jag har inte nått det stadiet riktigt där jag känner mig såpass familjär med stället att jag kan säga det:) Men det kanske kommer?!

2007-05-02 @ 21:42:35
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback