Fy fan...

Helgen har varit full.
Pluggade hela fredagen och lördagen.
Seglade på söndagen.
Blev avruten av Han som kraschade sin hoj till skrot.
Han klarade sig utan allvarliga skador. Sån jävla tur. Helt sjukt.
Tillbringade gårdagskvällen på akuten. image104
Kom hem tre på natten.
Idag har jag försökt hämta mig från gårdagen.
Går sådär.
Efter att ha varit nära att dö ska Han nu istället bli yrkessoldat. Nordic Battle Group.
Blev erbjuden idag - tackar såklart Ja på studs.
Dags för honom att bo i Skåne hela veckorna.
Komma hem på helgerna. Alltid beredskap. Tio dagars varsel.
Sen kan man bli skickad var som helst i världen.
Jag pallar knappast mer nu.
Jag är mycket nära någon form av breakdown.
Fan helvetes jävla skit, och så vidare.
Om ni ursäktar min franska.





Kommentarer
Postat av: Marie

usch, lät allt annat än kul du =(
varför vill man gå med i det för???
massa kramar

Postat av: Jenny

Det låter inte som ditt liv är en dans på rosor för tillfället.Ett förhållande bör inte kännas som en belastning utan snarare som en glädje. Vilken man skulle välja att delta i Nordic battle group när han flickvän? Du ska vara hans första val. Tänk på det!!
Kram Jenny

2007-05-08 @ 11:00:21
Postat av: Gloom

Lite krig är alltid kul... gratta honom till NBG-anställningen!!!

2007-05-08 @ 12:29:32
URL: http://gloomspek.blogspot.com
Postat av: Evelina

Marie: jag har svårt att förstå det också, fast framförallt är det svårt att hålla på med den här långdistansskiten. Försvaret är väl inte heller direkt känt för att låta slodaterna jobba 8-16, fem dagar i veckan. Tyvärr. Kram
Jenny: jag vet innerst inne att du har rätt. Ibland är det bara så svårt att ta beslut som är svåra. Jag är urdålig på det. Kram
Gloom: bara för att du är krigstokig! Det är inte NGB det är fel på, utan vårt förhållande. Och att han ska till Skåne och ha beredskapstjänst. Så det så.

2007-05-08 @ 13:26:01
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Jenny

Det är klart att det är jobbigt men det får inte hindra oss från att göra det vi vet är rätt! Det finns så många underbara killar. "han" verkar inte var den killen som bryr sig allt för mycket av dina tidigare inlägg att döma. Hitta någon som är rolig och spontan. Kika runt lite och kolla av marknaden:)
Lycka till!
Kram Jenny

2007-05-08 @ 15:04:52
Postat av: Evelina

Jenny: tack för mycket bra stöd! Jag ska försöka ta tag i det här snarast... Kram!

2007-05-08 @ 16:08:23
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback