Goodbye C!

Idag satte jag och M punkt för C.image121
Nu är vi alltså färdiga med vårt examensarbete.
Nu ska vi bara småmysa lite med det.
Kolla att punkterna är på rätt ställe.
Att referenserna är korrekta:
Det vill säga, göra det omöjligt att genomskåda att vi läst i snitt en av tio böcker på vår referenslista.
Eventuellt kommer jag också att bara skrolla lite i worddokumentet.
Så jag vet att det faktiskt är vi som skrivit de där femtio sidorna.

Kvällen ska tillbringas med Han och Kompis till Han med hans tjej F.
Kommentarer som Kompis till Han fällt:
- Jag tror inte att Evelina kommer att ha så stort intellektuellt utbyte av F.
- Du har tur Han! Du och Evelina har så roligt ihop, och hon är inte blåst!
Den här kvällen har helt klart potential.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: E

Låter som en toppen kväll!

2007-05-25 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback