Helt otroligt...

Igår var det dags för Real Sisådär att spela sin tredje match.
Vi förlorade.
Nu har vi vunnit en och förlorat två. Ingen bra statistik.
Jag har varit med två av matcherna.
Gissa vilka...?!
Efter matchen när vi tackat motståndarna gick jag förbi dommaren.
Han sträckte fram handen mot mig.
Jag skakade den och så säger han:
- Helt otroligt. Vad du spinger! Hela tiden sprang du, hela matchen. Helt otroligt!
Då kände jag mig rätt nöjd.
Men oroa er inte. Jag är fortfarande asdålig på allt som har med bollen att göra.
No worries on the roof.
Hejhopp!
image101
Real Sisådär in action. Vi har de svarta matchtröjorna.
Jag är inte med på bilden.

Kommentarer
Postat av: Akinnah

Hihi, mycket rolig blogg att läsa. Ill be back!
/ Annika

Postat av: Tagehedvig

Lots of great info, keep up the good work!

2010-02-26 @ 08:07:15
URL: http://tagehedvig.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback