Kinkyparty...

Jag orkar egentligen inte skriva ett inlägg.
Men en kort uppdatering på helgen kan jag ju kanske lyckas få ner på pränt.
I fredags anlände jag ju, efter en fruktansvärd tågresa, till Skövde.
Jag och Julia lagade lite middag, sedan gick vi ut på stan.
Skövde är inte direkt världens hålligång en fredag om man säger så.
Kvällen blev följaktligen ganska tidig och ack så nykter.
Dagen efter var vi uppe tidigt och sprang en runda. Sedan blev det shopping på stan.
Jag var tvungen att inhandla knästrumpor till min outfit som jag skulle ha på mig på kåren.
Det var nämligen kinkytema och jag och Julia hade bestämt oss för att gå in stenhårt för detta.
Några kaffe och en sväng till systemet senare var det middag och förförfest hemma hos oss.
Sedan förfest och kåren.
En del kinky människor kan man säga. Riktigt roligt.
Råkade ut för en del mystiska inviter, men på hela taget väldigt skoj!
Efterfest hemma hos oss, somnade vid halv sex.
Uppe klockan tio och powerwalkade. Sedan frukost. Typiskt hurtigt.
Vid lunch blev det picknick i parken med Julias klasskompisar.
Sedan tog jag tåget hem och hade lyckats boka platsen bredvid Peter Siepen.
Nytt tillval på SJ:s hemsida: "Plats jämte ospecificerad kändis".
Så nu är jag känd dessutom. Shit vad jobbigt.
Vem vill ha min autograf?
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sanna

SKÄMTAR DU MED MIG???
Vem fasiken springer och tar en power-walk efter att man varit ute???

Postat av: Evelina

Sanna: nu är det officiellt att jag är en lite halvt rubbad person:)

2007-05-21 @ 18:48:59
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Idar

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2010-01-07 @ 09:04:06
URL: http://idar.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback