Maybe, meybe then...

Jag har äntligen hittat en riktigt bra och autentisk likhet mellan mig och en av personerna i Sex aimage108nd the City.
Även om ni säkert gissar på:
* Carries garderbob
* Mirandas framgångrika karriär
* Samanthas sjukt bra sexliv


Så är det alltå inte dessa jag syftar på. Nix.
Likheten går istället att finna i Charlottes pojkvän Trey.
Och, då naturligtvis jämfört med min Han.
Vad säger Trey så fort han ska hantera något som är av känslomässig karaktär?
 - Alrighty-righty then...
Vad säger Han?
- Maybe, Maybe then...

Diagnos?
- Intimate issues




Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Evelina!
Hoppas allt känns bättre och att du vet hur du vill ha det. Ett tips är att hitta en kille som är intressant men som inte kräver något av dig. Känn efter hur det känns. Det är inte meningen att du ska inleda något utan bara flöta, få lite bekräftelse.
Lycka till.

Kram Jenny

2007-05-11 @ 09:08:56
Postat av: Evelina

Jenny: vad gullig du är! Jag försöker göra så gott jag kan:) Känna efter ordentligt och verkligen tänka på vad jag vill ha. Inte vara så extrovert hela tiden och fokusera på honom, utan mer på mig själv. Tack! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback