Ny diet...

Min nya diet:
* Fortsätta att inte äta mjölkprodukter
* Inga spannmålsprodukter
* Inga Soyaprodukter
* Inget kaffe

Punkt fyra kommer aldrig, under några som helst omständigheter att följas. Vad tror han egentligen? Punkt 1-3 kan jag tänka mig att köra på men vad finns kvar att äta då? Jag fick eminenta förslag som bovetegröt, rotfrukter och rismjölk - hur spännande låter det? Prövade rismjölk i kaffet och det smakade rent ut sagt förjävligt. Och jag är ändå rätt van vid saker som smakar konstigt.

Var kommer då detta från kan man fråga sig?
Jo, min kära mor drog med mig till en ny osteopat i förrgår.
Jag vet att jag klagat en del tidigare på att sånt där gör ont.
Men detta tog verkligen priset.
Förutom smärtan är jag också lite skeptisk till kommentaren:
- Du är 22 år va? Det kan man inte tro om man känner på din kropp.
(Här refererar han bland annat till mina muskler som "trådats")
Tydligen är min räddning att jag tränar och har såpass starka muskler som kan hålla mig upprätt. Typ.

Jag får väl testa dieten då. Men kaffet stays. No snack about that.
Det finns gränser.

image109
Av dessa kan jag numera enbart äta tre delar.
Finns risk att variationen blir bristfällig...

Kommentarer
Postat av: Marie

lät lite småtrist du =P

Postat av: Marie

hihi, jodå. jag såg din långa kommentar =) svarade till o med!
prova att gå in på sidan o sen uppdatera hela sidan, då ser jag iaf med firefox =)

2007-05-11 @ 11:06:53
URL: http://dancetilyoudrop.blogg.se
Postat av: Elin

Hmm det lät som en lite annorlunda diet.. tycker du skall köra på naturligt med mycket frukt, grönt, wookat, fisk och så.. det funkar jätte bra.. kaffe är snabb tipc på att tappa kalorier. En promenad efter en kopp kaffe funkar kanon för att förbränna fett, dock så är det ju inte så jätte bra! Lycka till ;)

2007-05-11 @ 12:32:24
URL: http://elinsoderstrom.blogg.se/
Postat av: Gloom

Beklagar sorgen!!! Min skräck är att bli förbjuden att äta saker som jag tycker om...

2007-05-11 @ 12:39:58
URL: http://gloom.blogg.se
Postat av: Jen

Oj dieten låter jobbigt.. hur komme de sig att du måste gå på den? (har tyvärr inte följt din blogg på senaste) Tack förrästen för kommentaren att du tror byxorna skulle passa- den värmde =) Ciao!

2007-05-11 @ 12:54:03
URL: http://www.jennifermargaretha.blogg.se
Postat av: Evelina

Elin: "tyvärr" är det inte vikten som är problemet, utan insidan. Min kropp verkar inte tåla något som jag konsumerar rätt så frekvent. Så det är därför jag måste göra det. Det blir svårt för jag måste käka en hel del när jag tränar såpass mkt som jag gör... Tack för tipsen iaf!!
Gloom: tackar för medlidandet! Men vänta du bara - din dag kanske också kommer?!
Jen: jag har problem med för mycket träning och övertränade muskler. Även musklerna i magen har lite issues så därför ska jag undersöka om jag kan äta på ett annorlunda sätt för att få det att bli bättre:) Roligt att du läser min blogg annars!

2007-05-11 @ 13:54:24
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Elin

Mjoo men jag tränar med.. dvs över 30 timmar i veckan.. men alla fungerar ju självklart olika och olika metoder funkar olika bra. ;)

2007-05-11 @ 14:03:39
URL: http://elinsoderstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Evelina!
Vad har du för några planer för kvällen då? Jag och ett par goda vänner ska ut i Skövde till ett ställe som heter Bogrens eller Vatra. Har du varit där någon gång? Faktiskt ganska bra!
Känner du någon som bor i Skövde?
Ha en underbar kväll!

Kram Jenny

2007-05-12 @ 12:14:55
Postat av: Evelina

Jenny: jag börjar ana att du är någon jag känner?! En av mina bästa vänner bor i Skövde. Och så känner jag lite annat folk där också. Har aldrig varit på Bogrens, kåren har jag dock hängt en del på:) Ikväll ska jag slappa och kolla schlager. Gårdagskvällen var tillräckligt tuff...haha! Kram

2007-05-12 @ 13:40:55
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback