Dagens tips!

Sedan mycket länge har jag ingen spolarvätska i min bil.
Lampan har lyst pinsamt länge, men jag har förlitat mig på den svenska sommaren.
Det vill säga rengöring med hjälp av regn.
Men nu börjar det bli läga att fylla på, då det snart är höst och allt är/blir skitigt.
Idag upptäckte jag dock ett mycket smartare, enklare och billigare sätt att göra detta på.
1. Man spanar först ut ett offer som snart ser ut att behöva göra rent sin ruta.
2. Sedan lägger man sig alldeles jättenära bakom den bilen.
3. Huxflux har man helt plötsligt väldig massa spolarvätska på sin ruta.
Lätt som en plätt.
Ni behöver inte tacka mig.

Kommentarer
Postat av: Gloom

Ett annat jägartips är att lägga sig bakom en långtradare så fort vägbanan är fuktig...

Postat av: Evelina

Tack Gloom, jag skall ha detta i åtanke!

2007-09-13 @ 09:03:50
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback