Jag är så otroligt klantig!

Tycker du det är en bra idé Evelina att skicka sms som handlar om Han till...Han?
När det egentligen skulle skickas till msJulia.
Nej, det är för i helvete en riktigt jävla usel idé.
Jag fattar inte hur dum i huvudet man får bli.
Min hjärna måste spelat mig ett spratt och så råkade jag välja Han i telefonboken istället för Julia.
Helvete. Igen.
Någon form av tur i oturen existerar dock då smset var formulerat så det lika gärna kunde varit till honom.
Så jag behövde inte erkänna mitt misstag.
Men så obeskrivligt klantigt!
- Jag ser att Han "inte längre är listad som i en relation som är komplicerad". Varför blir jag lite ledsen?
Precis så skrev jag. Kollade på hans facebook nämligen.
Inte så att jag grät floder. Tänkte ju bara älta lite med Julia.
Men istället skickar jag det till honom.
Och upptäcker det inte förrän jag får ett mail till svar.
Där stod det inte något världsomvälvande. Typ jag tycker om dig men det funkar inte.
No shit??
Kan någon säga till mig att sluta kolla hans Facebook?
Vet inte varför jag gör det.
Självplågeri kanske.
För att se att jag verkligen kommit över honom.
Betyder det att jag kanske inte har det då?
Fast det tror jag faktiskt.
Det är bara störande på ett lite gnagande-irriterande-det-är-verkligen-slut-sätt.image161
Och så romantiserar man och saknar saker som aldrig ens funnits.
Ooh idag kollade jag hans Facebook igen.
Och då hade en specifik jävla subba skrivit på hans "wall".
På ett sätt som antyder diverse saker.
Orka bry sig.
Jag är ju kär i någon annan.
Men ändå gör man det.
Hjälp.


Kommentarer
Postat av: msJulia

Alla är vi mänskliga och har rätt att älta, men raring för ditt eget bästa: Move on for fuck sake...;)

Postat av: Evelina

I know, I know...

2007-09-13 @ 12:22:43
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: tea

ååh jag känner igen mig för väl.. =( det tar sån jävla tid att komma över det..men det går tillslut..! jag tror på dig :)

2007-09-15 @ 15:42:58
URL: http://telicious.blogg.se
Postat av: Evelina

Tack ska du ha tea!! Kram

2007-09-15 @ 22:29:24
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback