Sprängas ska den...

Den indiska ambassaden vill jag spränga.
(Eventuella terroristjägare som läser detta - jag är inte allvarlig)
Jag är världens mest planerande person, typ.
Och ändå vägrar de inkompetenta idioterna på ambassaden att skicka mitt pass.
Så nu står jag här som ett fån.
Och får pröjsa 980 svenska riksdaler för att polisen skall ge mig ett tillfälligt pass.
Är jag nöjd med det? NEJ NEJ och åter NEJ.
ICA-banken vägrar också idogt att skicka mitt bankkort.
Trots att jag varit ute i MYCKET god tid.
Sedan tycker Kilroy att det är en bra idé att glömma skicka min voucher på hotellet i Malaysia.
Som jag dessutom redan betalat. I god tid.
Tur att jag trippelkollar allting.
Frågan är vem har jag varit elak mot?
Vad har jag gjort?
För något måste det ju uppenbarligen vara.


Kommentarer
Postat av: Felicia

men nej va irriterande. hatar när allt krånglar, speciellt på samma gång. hoppas allt löser sig sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback