Take-off närmar sig...

Är inte så sugen på att blogga.
Händer inte så mycket just nu.
Tre dagar kvar på jobbet, sen ska det packas och sen åker jag.
Brosan ska med de första två veckorna vilket jag tror blir grymt skoj.
Kommer att sakna T (el nyo killo får heta så) jättemycket.
Fast på ett mycket mer hälsosamt sätt än det någonsin var med Han.
Idag är det världens höstväder ute.
Då känner jag mig riktigt sugen på att åka.
Men det blir fortfarande aldrig lika kul att sätta sig på planet om man lämnar någon hemma.
Det är så mycket roligare att bara åka till något.
Men åtta veckor är ju inte direkt en evighet. Eller?
Är nog bara lite mesig.
Indien med Julia kommer bli grymt! Och varmt.
Flyttstädade hela lgh igår, tråååkigt men skönt att ha det avklarat.
Ser ut som vilket slott som helst nu.
Dags att dra från jobbet.
Spinning på programmet.
Det var längesen jag gick på ett pass själv, utan att instruera det.
Tillräckligt länge för att jag ska glömma hur tråkigt det är i alla fall.
Adjös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback