Fuck the tålamod...

Det här med att sända ett avsnitt i veckan av serier, vem idé var det?
Ska det följas, så får man åtminstone ha tillgång till en säsong åt gången.
Orka vänta säger jag bara.
Exempelvis var jag ju tvungen att be msJulia.blogg.se att avslöja hur det går i Gossip Girl bara för att jag:
A. Inte Har Något Tålamod.
B. Inte Har Något Internet
(och därmed inte kan ladda hem ett endaste avsnitt).
Frågan jag ställer mig då är hur jag skall göra när Anna Pihl börjar nästa vecka.
När jag blir snorrik skall jag anställa någon som tittar på TV åt mig och sedan återberättar det viktigaste.
Undrar om folk som lyssar på ljudböcker resonerar som jag?

image168

Kommentarer
Postat av: Steff

Haha jag håller med, därför letar jag alltid nya serier att börja kolla på, där jag kan ladda ner en 2-3 säsonger. Sen tröttnar jag när jag måste vänta.
Jo jag tror nog att ett ego kan bli för stort, men vet inte var gränsen går!
Jag skriver om gossip girls vara eller itne vara idag förresten, om det är nån som vet säkert så kan ni gärna droppa in en kommentar på
http://exilstockholmaren.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback