Helgplaner...

Med tanke på att det är tisdag och snart helg...öhhh?!....så tänkte jag dra lite planer.
På lördag skall jag på kvartalsutbildning på Andas på Lindholmen.
Skall gå på BodyCombat och BodyStep är tanken.
Julia skall också med vilket gör det hela ännu roligare.
Förhoppningsvis blir det något kul på kvällen också med Julia, jag och våra boys.
Kanske inte alltför vilt dock eftersom jag skall flyga till London på söndag.
Fast det är ju i och för sig på eftermiddagen.
Och jag planerar att få skjuts to the airport.
Kommer hem på måndag kväll igen så det blir en snabbvisit.
Skall träffa pappsen och bro på söndagkväll för middag/nöje och sedan blir det kundbesök på måndag.
Annars är det inte mycket nytt, vare sig från västfronten eller andra fronter.

image197

Kommentarer
Postat av: Antonadine

Really great site man!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback