Lättroad?!

Sista dagen denna veckan, förhoppningsvis.image202
Min kollega körde precis in en sådan där blå papperskorg på hjul, där man slänger papper för återvinning.
Mogen som jag är tog det ungefär tre sekunder innan jag insåg att den var tom och därför kunde hoppa ner i den.
Kollega H var inte sen att stänga locket och planera en räd mot kollega A.
Jag skrattade så jag grät, i tysthet, medan H rullade in mig på A's kontor.
- Har du något papper som du vill slänga?
Hon öppnade locket och jag lovar att både skriket och minen var obetalbar.
Små barn roar sig helt enkelt väldigt lätt.  

Kommentarer
Postat av: msJulia

hahaha...jag är inte ett dugg förvånad! en dag ska jag skvallra för pappa-åke om ert tramsande på arbetstid!

Postat av: Evelina

Du är en jävla bitch men jag älskar dig ändå...puss!

2008-02-28 @ 15:51:00
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Raymondmarlen

I love guest books, keep up the good work!

2008-10-06 @ 09:27:46
URL: http://raymondmarlen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback