Man kan bli galen för mindre...

Vi är ute och åker bil. Irriterande objekt ligger framför i vänsterfil och meskör. 

T - det är ju lätt en gammal kärring som kör...
E (mycket upprörd) - drar en lång harang som dementerar allt vad "kvinnor får sitt körkort i kellogspaketet" heter och säger att det finns minsann en hel del kääässa bilförare som är män också. En bilförares egenskaper sitter knappast mellan benen så att säga.
T (flinar) - du är så söt när du är arg!
E (morrar) - grrrrrrrrr!!!!!

Efter att sedan ha passerat bilar med en körstil som väckt både T och min avsky, där föraren dock varit man, tycker jag mig kunna konstatera att T har fel.
image187
E (triumferande) - Haha, där ser du att jag har rätt!
T (skeptisk) - Det sitter la en kärring brevé som tjatar och säger till hur han skall köra!

Ahahahahahahahhahahahahahahahhahaah!!!!!
What to do, what to do... hopplöst fall I guess.

Nattsinufsan... dags att dra några gossip girlavsnitt tror jag...
 

Kommentarer
Postat av: Marie

de värsta förarna e de gamla gubbarna faktiskt. en sån körde rakt in i sidan på min gamla bil o totalkvaddade den. för gamla tanter vet oftast när de ska klippa körkortet pga hög ålder. gubbarna tror att de fortfarande är körbara alldeles för länge. hälsa killen det =P

Postat av: Evelina

Bra argumentation där - jag skall genast ta ett snack med honom!

2008-02-21 @ 07:32:04
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback