Med eller åt mig?

Efter att ha dragit sisådär en miljon dåliga skämt under eftermiddagen,
bland annat ett som gick ut på att T skulle sluta kittlas och jag hävde ur mig;
- Don't kill me! (Kill-killas-kittlas...ja, ni fattar).
Så konstaterar jag i alla fall i badrummet att jag har ju faktiskt ingen humor - överhuvudtaget.
T uppmuntrar:
- Men det gör inget!
Han är för go den grabben. Ärlighet varar längst heter det ju.
Fast jag hade ju inte bangat ett:
- Men älskling, du är det roligaste jag vet. Ingen har så kul humor som du.
Å andra sidan hade jag ju då vetat att han for med osanning.
Pest eller kolera.
Jag väljer pest, alternativ ett.
Jag brukar alltid resonera som att skrattar de inte med mig så ska de banne mig skratta åt mig.
Dags för Prison Break avsnitt 8.
Over and out.
image203
Ungen gör en min som är läskigt lik min egen när jag blir fasthållen och kittlad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback