På resande fot!

10-15 februari - Fjällen (ett fjäll någonstans på andra sidan den norska gränsen). 
2-3 Mars - London
12-25 Mars - Florida
8-12 April - Paris


Det är travelagendan för våren.
Funderar på att kanske klämma in lite jobb emellan...
Eller kanske inte.
Nya Företaget (NF) vill att jag börjar ASAP.
Blir nog svårt med tanke på mitt reseschema.
1 april får det nog blir.
Om jag kan deala till mig det.
Känns bra med nytt jobb.
Men kommer sakna den enorma frihet jag har nu.
Fast det kanske är nyttigt att känna på verkligheten.
Kan ju alltid trycka på Esc om jag vill tillbaka hit.
Tror mig kanske hamna här så småningom ändå.
När pappsen är sugen på pension.
Och The Company (utan maffiaassociationer) behöver en ersättare.

image167


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback