PB och T...

Har hittills avverkat fyra avsnitt av säsong tre.
Talar alltså om Prison Break.
Hade nästan glömt vilken ahhh-det-är-så-hiiiiimla-nära-att-alla-dör-känsla det är över den serien.
Jag har skickat mina nerver på rehab och hoppas jag kan få tillbaka dem i återhämtat tillstånd.
Lagom till ett par avsnitt i kväll.
T verkar inte lika berörd.
Men jag tror att han i hemlighet biter sig hårt i läppen utav all spänning.

För övrigt är förtroendegrejen fortfarande, inte helt otippat, jobbig.
Det svåra är ju att jag inte vet vad jag ska säga eller hur jag skall göra det.
Det är ju bara en känsla liksom.
T märker ju tydligt när jag känner så, tyvärr drar han sig undan och det gör det svårare. 
Visst känns det fortfarande väldigt bra mellan oss, det har inte försvunnit.
Men helt plötsligt finns det en grund för att känna sig otrygg och oviss.
Hur blir det nästa gång vi går ut på var sitt håll, eller ihop också för den delen?


Kommentarer
Postat av: Sigmundmathea

I love guest books, keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback