Så det blir alltså en tredje säsong...

Igår låg jag och T i sängen och hade en mycket seriös diskussion.
Vilken serie skall vi börja följa??
Ingen av oss är så mycket för att ha en speciell tid att rätta sig efter och det är svårt för båda att passa samma tid.
Efter att jag spottat ur mig i princip alla tänkbara förslag, och T förkastat dem alla, insåg vi båda att det enbart fanns ett alternativ.
Säsong tre.
Av Prison Break.

Jag har medvetet valt att skippa den tredje säsongen för att det kändes som att det aldrig tog slut och mina nerver pallade liksom inte mer.
Men det är antagligen den enda vi kan se gemensamt och som ingen av oss ännu sett.
Dessutom har det ju släppts många avsnitt redan så man behöver inte vänta.
Mitt tålamod har inte en jättehög toleransnivå om man säger så.
(Tänkte egentligen skriva den meningen som:
...mitt tålamod har en toleransnivå ungefär lika stor som en...????
Men kom liksom inte på någon bra liknelse, funderade på dvärg, mupp och dylikt men det kändes inte helt rätt.
Kontentan är i vilket fall att jag är en otålig människa.)

image195



Kommentarer
Postat av: msJulia

Jag tittade på ett avsnitt av säsong ett, då högg de av nåns arm och jag var tvungen att stänga av. Har aldrig kollat på prison break sen dess...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback