So, what have I learned?

  • För det första - i sällskap med din familj kommer du aldrig att bli vuxen.
        Och då menar jag aldrig.
  • För det andra - det är inte roligt att åka längdskidor. Och kommer heller aldrig att bli det.
  • För det tredje - det är trevligt med folk som lagar mat åt en. Och serverar den. Och plockar undan den.
  • För det fjädre - jag gillar konceptet; ansträng dig fysiskt hårt i tre timmar. Chilla resten av dygnet.
  • För det femte - man kan troligtvis få psykiska besvär av för mycket frisk luft.
  • För det sjätte - nästa år kan jag tänka mig att följa med. Men jag vägrar resolut att ta med längdskidorna. Och det bör måste under alla omständigeter finnas slalombackar/lift.

image179

Kommentarer
Postat av: Stainless

"För det femte - man kan troligtvis få psykiska besvär av för mycket frisk luft."

Årets kommentar 2008!

2008-02-22 @ 22:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback