Staden som gud glömde, nästa!

Har varit hos frisören en snabb sväng och klippt till luggen.image191
Tveksamt om det blev jättebra, lite för kort.
Men den växer ju som ogräs anyway, så jag orkar inte bli panikslagen.
Sitter och väntar på att S skall vakna så jag kan träffa henne innan jag tar tåget vid ett.
Skall till Skövde och hälsa på msJulia.
Hon har utlovat rosévin och dans, så vi får väl se vad som händer.
Först skall vi dock träna ett par timmar.
Härmed slutar alltså min recovery från bristningen och jag ser mig som officiellt friskförklarad.
Dags att packa lite.
Var hos tatueraren igår för övrigt och bokade min tid och betalade 500 kr handpenning.
Så nu blir det av mina vänner.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback