Tandläkardejt...

Min mobil ringde nyss.
Alltid tveksamt om man skall svara när man är utomlands, kostar ju en del cash.
Men det var "okänd" som ringde, så jag tänkte det kanske var Stora Möbeljätten.
Så jag svarade.
- Hej det här var Ulla från folktandvården.
- Öhhh...hej?!
(Vad fan vill du mig?)
- Jag undrar om du är intresserad av en tid här hos oss?
- Tja...ja, det är jag väl. (Hade ju tänkt gå till tandläkaren vilket år som helst, so what the fuck liksom).
- Passar tisdag klockan 15.40 dig?
- Du, det blir kanon! (Får jag gå tidigare från jobbet också).

Nu ska jag bara fundera ut en plan som gör att detta blir gratis.
Det var ju faktiskt de som ringde till mig.
Vilket betyder att även den statliga tandvården måste börja ragga kunder.
Det var på tiden att man fick se lite servicethinking även inom den sektorn.
Nästa steg är kanske att få ner kötiden på akuten.
Till mindre än ett dygn.
Det vore ju också rätt bra.
image177
Det är ju inte asball att gå till tandläkaren direkt...


Kommentarer
Postat av: Erlandjessica

I see first time your site guys. I like you :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback