Tattoo - när, var, hur?

Jag har länge velat ha en tatuering.
Motiv och placering har varierat lite grand, men viljan att ha en har kvarstått.
Därför tror jag att jag börjar bli redo att göra mig en.
Har bestämt mig för ett motiv i svart, skrivstilstext.
Har en ganska klar idé om vad det skall stå, men det är lite secret än så länge.
Vill antingen ha den mellan skulderbladen, eller på sidan av ländryggen/höften.
Den här
tycker jag är ganska fin. Fast jag vill inte ha min så stor.
What do you think?
För övrigt så kollar jag ju min statistik lite då och då.
Det är en del som läser, hade varit kul att veta lite vilka ni är?!
Släng gärna in en kommentar.
Klart slut.


Kommentarer
Postat av: Stainless

Jag röstar på det senare alternativet. Muchos snyggo

2008-02-22 @ 13:09:18
Postat av: Evelina

Du kommer få din vilja igenom...höften it is. Ses om en stund!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback