Uppskattning i listform...

Hittade detta på en annan blogg...inlägget är skrivet till guys out there som vill veta hur man visar sin flickvän uppskattning helt enkelt. Jag är ju generellt emot den här uppdelningen av kvinnor/män och att vi skulle behöva olika saker. Men men, jag kan bara utgå från mig själv - och visst stämmer det rätt bra...

  1. Enkla spontana komplimanger. Ex. på morgonen då hon tycker att hon ser ut som fan, säg: vilka vackra ögon du har, eller något i den stilen.
  2. Blomsterbud. Inte bara på årsdagar eller födelsedagar. När hon minst anar det, skriv ett kort och säg.. "Bara för att det är Måndag och jag tänker på dig" eller något liknande. Du förstår inte hur såld hon blir. Don't overdo it though. It's a thin line.
  3. Kramar. Ge henne en varm och go kram när hon verkligen behöver det eller när hon inte alls behöver det, känn av och ge mycket kramar. De hjälper mot de flesta problem som finns i världen. Visa tt du vill krama henne även om det inte är sex på gång. Just to feel her, you know.
  4. Reta henne. Även när ni inte ska ha sex så är det ett extremt bra förspel. Reta henne genom att reta öron, hals och andra känsliga punkter ( gå inte direkt till härligheterna! ). Nu vet jag inte exakt vad just er brud gillar men jag själv vet att jag blir galen när snubben retar upp mig så jag börjar klättra på väggarna och bara vill ha honom hårt och extremt när det väl är igång.
  5. Småsaker. Att du fixar till dig och använder "lukta gott" någon gång ibland, plockar iordning efter dig, eller ger en puss på kinden innan du går till jobbet gör faktiskt väldigt mycket. Vem tycker inte om att halvsova och känna någon stoppa om filten/täcket om en och ge en puss på kinden?
  6. Blickar. Glöm inte bort att titta på den du tycker om. Innan sexakt, efter sexakt, under sexakt, under middag, ja, när det nu känns bra för dig. Tänkt på vad du tycker om med henne/honom och undrar han/hon varför du tittar så "konstigt" på honom/henne så förklara.
  7. Att lyssna. Märker du att det är något fel så var inte rädd att fråga vad som är fel. Vill hon inte berätta, vänta några dagar och fråga igen. Finns ingen bättre känsla än när man vet att någon faktiskt bryr sig om ens småbekymmer.
  8. Lär känna hennes vänner, och presentera henne för dina. Ingenting känns bättre för en kvinna än känslan av att killen är stolt över att få vara med henne.
  9. Glöm inte bort årsdagar och födelsedagar eller liknande. Kvinnor är freaks när det gäller datum och grejer. Just remember. Eller ställ påminnelse på mobilen.
  10. Säg hennes namn. Även i vardagliga konversationer. Det är något speciellt när en kille man tycker om uttalar ens namn. Don't ask me why. Och under sex? God yes.

Vad säger ni? Är det bullshit or not?



Kommentarer
Postat av: msJulia

Nänä, jag har skrivite en mycket bättre lista som verkligen kan hjälpa pojkarna när det gäller relationer med flickor...

Postat av: Evelina

Haha - det beoror nog på vilka flickor:)!

2008-02-06 @ 13:16:26
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Patrik

Låter ju som att jag e den perfekte pojken:) om det nu inte e bullshit......

2008-02-06 @ 19:39:48
Postat av: Sigmundbeatrice

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-04-12 @ 10:40:00
URL: http://sigmundbeatrice.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback