Weekend report...

Jag hatar när mina inlägg försvinner och jag måste skriva om dom!!
Anyway, vet att jag varit en bad blogger i helgen.
Kom ju hem i fredagkväll till lite försenat Alla hjärtans dag-mys.
Att man kan bli så glad för blommor...jag kan det tydligen i alla fall!
Lördagen spenderades först på gymmet och sedan i sängen tillsammans med T. Väldigt mysigt!
På kvällen åt jag sedan middag med några vänner på Casa Nostra i Linné, M hade fyllt år.
Söndagen ägnades åt fotbollscup på Lundbystrand.
Vi vann gruppen och gick vidare till A-slutspel, åkte sedan ut i kvartsfinal. Dock helt klart över förväntan!
Åt sedan middag hemma hos T's föräldrar och somnade mycket gott i går kväll med en relativt hög nivå av...
...söndagsångest!

Vågar knappt säga att det på förhållandefronten känns bra. image182
Detta av rädsla för att det skall försvinna. It has happend before om man säger så.
But I'll take my chances - jag är så nöjd.
Det känns väl lite som att det är nu eller aldrig.
Fortsätter det vara bra nu och att jag mår bra - ja då är det så.
Annars är det väl kanske inte så mycket mer man kan göra.
Jag hoppas, hopppas, hoppas...


Over and out my friends.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback