Bilar, lägenheter och morgonfika...

Kukbilen gick inte igenom.
Besiktningen alltså.
Tydligen var min klämma till bränslefiltret bristfällig - ett vanligt fel på v40.
Det skiter väl jag i.
Jag vill att min bil ska vara hel, ren och billig.
Tre saker som en bil generellt aldrig är.

Då är köket färdigt i lägenheten.
Eller rättare sagt, tapetseringen är färdig.
Nu ska vi lägga klinkers och tapetsera vardagsrum och sovrum.
Sen är det bara att flytta in. Gsn.
T har verkligen gjort ett kanonjobb!
Jag har fixat iordning badrummet, inrett det och så.
Sedan har jag spacklat och målat om väggarna i klädkammaren.
Satt upp en hylla och hängare och byggt ihop en förvaringsgrej.
Dessutom satt upp en bra skohylla.
Och hängt in i princip alla kläder.
Så det tar sig som pyromanen sa.

Nu ska jag ta mitt morgonkaffe!
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: msJulia

Men vad faen... Jag skulle ju sortera kläderna, iaf sortera ut det som skulle skänkas till bättre behövande barn i skövde....

Postat av: Evelina

Jag har redan sorterat ut en jävla massa och du ska få gå igenom både den lådan och hela garderoben. Du är välkommen att ta vad du vill ha!

2008-01-10 @ 13:19:30
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Gloom

Ni missar väl inte mitt inlägg om Ledetskolan väl? hehehe

2008-01-10 @ 15:31:12
URL: http://gloom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback