Läst i gästboken...

Fördes en liten debatt på lagets hemsida nu på morgonen.
Vi håller en mycket seriös och mogen nivå.

- Jag har från säker källa fått höra att en spelare från herr sektionen har haft sexuell samhörighet med en spelare från dam sektionen. För detta borde de få "RÖTT" kort. (Anonym)

- Till informatör så vill jag, som relativt insatt i ämnet, bara säga att det är viktigt att jobba på teamkänslan i föreningen...icke anledning till rött kort alltså. (Jag)


- Informatör, det vore väl inte första gången? Innefattar det hela en bastu, kan det förresten intygas. (Annan)

- Kanske skulle satsa på sexuell samhörighet INOM sektionerna istället? Wadde är ju i alla fall mycket för det här med kreativt nytänkande... (Jag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback