På tredje dagen...

Tredje dagen på jobbet idag.
Kan väl mest liknas vid ett mentalt tredje världskrig.
Var helt säker på att jag aldrig skulle kunna ta mig up ur sängen i morse.
Efter träning igår, och sedan styrelsemöte med klubben, hade jag ett mentalt breakdown och stort snack med T.
Typ, jag lever ditt liv och du har inte ens träffat mina vänner - bitch!
Inte riktigt så men ungefär.
Bara det faktum att jag flyttar ut till landet gör att jag leder kompromissligan med miljarder poäng.
It's your turn now så att säga.
I vilket fall somnade vi rätt sent, och jag är idag (som alla dagar på vintern) mkt trött.
Efter jobbet skall jag hem en sväng och sedan till gymmet och jobba och sedan till lgh och fixa, så det lär väl inte bli en jätte tidig kväll idag heller.
Två dagar kvar till helgen.
40 år kvar till pensionen...
Måste köpa nya kökshandtag, 96 mm.
IKEA funkar inte - några tips??
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stainless

Kökshandtag finns på Coop eller varför inte fixa några med egen desigt som en snittsig människa gör verklighet av?

2008-01-11 @ 09:23:51
Postat av: Evelina

Stainless: jag är ungefär lika händig som en get. Eventuellt mindre. Satsar på coop i så fall. Bauhaus och sånna kanske också har det?!

Postat av: Stainless

Getter är händiga och uppfinningsrika, hur skulle de annars få i sig all skit de äter?! Vad Bauhaus har eller inte har vet inte Skövdebor som inte varit utomsocknes på länge...

2008-01-11 @ 16:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback