Supa, slåss och åka radiobil...

Jag är inte kungen på att uppdatera bloggen direkt.
Well, well. Det har inte hänt så mycket sedan förra inlägget.
Det händer inte så mycket överhuvudtaget faktiskt.
Bror min fyller tjugo idag vilket förvisso är kul för honom.
Han skall ha världens fest tillsammans med sin polare på lördag.
Jag har dock inte bestämt om jag skall dit.
Är inte alls sugen på en supasupa fest med kids.
Jag har varit på sjukt många sådana det senaste.
Så jag funderar på att åka till Julia i Skövde istället och supa, slåss och åka radiobil på egen hand.
Inte riktigt, men ni fattar.
Så kan ju de små liven få dricka sig fulla i sin skogsstuga på egen hand.
Om det är någon som anar en viss bitterhet i min röst så har ni förstått det alldeles korrekt.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ha en fin dag

Postat av: Evelina

Sanna: tack ska du ha, detsamma!

2008-01-23 @ 11:14:43
Postat av: msJulia

Skit i snorungarna och kom hit! Har vi tur så kanske Stainless kan ta på sig finslirren och möta oss på stan!..;)

2008-01-23 @ 17:10:16
URL: http://msJulia.blogg.se
Postat av: Evelina

Synd bara att AC är en kuk...

2008-01-23 @ 20:01:49
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Stainless

Håller med Sugar, kom hit istället! Men finslirren luktar fortfarande fiskbullar *urk* så den får du tyvärr inte sé :(

2008-01-28 @ 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback