And a new day begins...

Så var det tisdag.
En dag som enligt mig mest var en Mellan Dag för Gud när han skulle få till världen.
Man kan lätt tro att det är onsdag, men onsdag är närmare fredag.
Därför faller det på tisdagens lott att vara den hatade och oupskattade Mellandagen.
Och det är alltid skönt att börja en sådan dag med lite meningslöst resonerande kring Ingenting.

Efter färgandet av ögonbrynen igår, åkte jag hemåt.
Hann äta ett äpple och byta om och stack därefter till gymmet.
Blev sedan hämtad av T och så åkte vi och kollade på en TOMT.
I know. It's big. Liksom tomten. 10 000 kvadrat = vääldigt stort.
Ligger väldigt fint och lantligt, men å andra sidan kom vi båda fram till att det är lite väl off.
Och i vår kommun säger det en del.
Tanken med tomten är att vi skall smälla upp en kåk där. Eller rättar sagt, T ska smälla upp den och jag skall i den mån det är möjligt vara behjälplig och dessutom betala hälften.
It's gonna be ganska så tjusigt.


Såhär såg det ut...


Efter tomtkollandet såg vi klart säsong 5 av Vänner och sedan too da bed.
Efter arbetsdagen skall jag på corekvartal och sedan bums hem.
Sedan är det bara en och en halv dag kvar till lååång helg.
Very good fågelsnodd.
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback