Midsommarlunch på jobbet...

Så sitter man här på jobbet, en kvart kvar tills vi slutar.
Sedan tolv har vi dock hängt mest nere i matsalen/lunchrummet och lyssnat på lite midsommarsnack och käkat sill.
Sedan drar vi till focus (king and queen of all ica affärer), för att handla midsommarmat inför imorgon.

Efter att starkt ha promotat en midsommar med mina vänner, vilka vi inte träffar alltför ofta, så slutar det ändå med att jag hjälper brosan att fixa fest hos casa mamma och pappa.
Själva föräldarna ingår dock inte i paketet utan går istället att finna på bästkusten.
Inget ont om T och hans vänner, vilka också är brosans vänner, men det hade varit kul att göra något annat.
Men för att göra en lång historia kort så sammanfattade T det med att säga:
- då blir det ju inte så kul för mig...
Resten kan ni ju räkna ut själva.
Vi firar ett år nu på midsommar, så vi vill ju gärna fira ihop.
Bror mins flickvän A kommer dock att vara där, och det gör det hela sisådär tüssen gånger bättre.


Nu ska jag kila iväg och se om jag kan få med pappsen, mammsen, syrran och A, så vi kan åka hemåt.
Det är lite utav ett familjeföretag detta.
Aud wiedersehn! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback