Gaaaaaaa!

Jävla blogg.
Skrev ett lååångt updateinlägg och så försvann allt.
Som att jag skulle orka skriva om det.
I don't think so.
Det gick kortfattat ut på att jag sket i Stora Möbeljätten.
(Beakta prepositionen I, alltså inte PÅ).
Har nu startat eget inom bröllopsbranschen istället.
Och här är det viktigt att påpeka att affärsidén inte består i att massgifta mig rikt och sedan skilja mig.
Även om det är en ack så lockande tanke.
Utan företaget kommer syssla med legal verksamhet i den mån det är möjligt.


Bildtext: Gulligullgull, mys och puss.



Nu tänkte jag gå och käka lite lunch.
Sedan slutar jag lite tidigare idag då jag har ett mycket viktigt ärende efter jobbet*.
Ha en trevlig dag mina vänner.

Puss och snusk

*färga ögonbrynen.






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback