Atjoo!!

Först vill jag bara meddela att veckor bestående av enbart två arbetsdagar vill jag ha fler av.
Sedan kan jag konstatera att all AC i USA plus en temperaturskillnad på typ 35 grader, har gjort mig lite snuvig.
Tyckte ändå jag var tillräckligt bra för att träna igår, men idag känner jag mig inte direkt bättre.
Och imorgon skall jag på konvent i Alingsås.
Skall köra:
Yoga
Body Attack
Body Combat
Body Step
Body Jam
Cykel
Body Balance
Kommer nog ta bort de sista två passen dock, då jag inte är helt frisk och kry.

En bra sak med Sverige är för övrigt att Fisherman's friend är en vanligt förekommande halstablett som säljs iprincip överallt.
I USA, landet som man trodde hade allt - överallt, gick de enbart att uppbåda i välsorterade Pharmacy's.
Så idag knallade jag in och förvärvade en påse salmiak sugarfree på Statoil.
Ganz gut.
image225


Nu skall jag göra lite arbete i datorvärldens mest överskattade program - Excel.
Har avskytt programmet sedan vår första kontakt på datorkunskapen i grundskolan.
Tänker dock aldrig erkänna att det är mycket möjligt att detta beror på att jag inte riktigt förstår mig på det.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Abdulsara

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback