Enligt planen...

* Handla all mat - check. (antal gånger jag blev ruinerad på grund av summan på kvittot: 1 st)
* Till systemet - check. (antal leg jag fick visa: 1 st)
* Titta på T's match i Floda (ikväll).
* Städa hela lägenheten - MYCKET.
* Duka upp allt mm.
* Baka två cheescakes - check. (antal misslyckade bakförsök: 0 st. Antal förväntade misslyckade försök: 10 st)
* Göra pastasalladen.
* Filma steppen en gång till.

Så enligt schemat ligger jag rätt bra till.
Som den ypperliga arbetsledare jag är har jag satt min mor på att rensa tre grillade kycklingar.
Cheescakesen är precis färdiga, och nu ska jag åka hem och städa.
Räknar med att hinna detta ganska precis innan fotbollsmatchen.

Skickade ett tredje sms till en tjej som inte svarat på inbjudan för att kolla om hon kommer eller ej.
Hon svarade att hon var sååå ledsen att hon inte hört av sig. Hon hade tänkt ringa hela veckan men det hade kommit annat i mellan. Och hon hade redan tackat ja till en annan fest, så hon kunde tyvärr inte komma.
That's what friends are for. För att citera Dionne Warwick, den gamle skojaren.
Over and out.
image216

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback