Har någon sett mitt pass??

Har precis varit på kvartalsutbildning BodyStep. image204
Har fyra timmar till combaten, och åkte hem i mellan.
Segt att sitta där och halsa Gainomax liksom.
Imorgon åker jag till London till på måndag.
Kundbesök och möte med far och bror.
Hinder på vägen?
Jag hittar inte mitt pass.
Jag är säker på att jag inte slarvat bort det - not my style.
Bara inte helt hundra på exakt var det ligger efter flytten.
Så jag tänkte ägna det närmsta timmarna åt sökande efter detta.
T är på fotbollsträning i det fina vädret - avundas honom icke.
För övrigt känner jag mig lite skum. Vet ej warum...
För ett par dagar sedan sa någon till mig att jag är grymt bra på att känna av hur människor mår.
Tydligen kan jag känna att något är galet med en person innan den själv ens vet om det.
Jag är lite tveksam till detta, men i vilket fall är det en ren och skär förbannelse.
Ibland känner jag att jag skulle vilja vara känslomässigt oberörd inför allt.
Fast det kanske inte heller vore så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback