Kalajsande...

Gårdagen blev mycket lyckad.
Planen var ett litet överraskningskalas för T.
Hade beställt tårta i god tid på ett famous café och bjudit in några kompisar till honom plus hans föräldrar.
Efter en del meck för att få ihop det hela hade vi en trevlig kväll med tårta och presenter.
Av mig fick han ett par nike fotbollsskor som han önskat sig.
Förhoppningsvis var både dom och kalaset uppskattade:)!
Han fick också två stycken dammsugare, en från mina föräldrar och en från sin mamma och pappa.
Jag planerar att låta honom ha dem helt för sig själv.
Byter vi den ena mot en sodastreamer kan jag dock tänka mig att flitigt använda den.
Sedan var vi båda rätt trötta, och efter att ha klappat lite på den
nya familjemedlemmen gick vi och lade oss.
image207
Update på gäslistan till på lördag - 13 bjudna, 3 kommer.
23 % för att vara exakt.


image208


Kommentarer
Postat av: Justintomine

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback