Lite besviken blir man allt...

Ibland blir man så jäkla besviken på folk.image205
På lördag skall vi ha inflyttningsfest.
Vi är inte ute i jättegod tid, men en del borde ju ändå kunna komma tycker man.
Klart det alltid är någon som har annat planerat. MEN:
- Jag vill ju inte åka ut till "landet" själv... kvalificerar inte som en godkänd ursäkt.
Klart man blir ledsen.
Ska vi tippa att det blir 98% T's vänner och 2% av mina?
Min älskade vapendragare Julia och hennes pojkvän får stå för de två procenten.
Tillägg: Underbara A är numera också inräknade i de två procenten. 


Kommentarer
Postat av: msJulia

Men vem fan är det som inte vill åka till landet själv? Dålig stil!!
Jag lovar att vara dubbelt så rolig än vad jag brukar för att kompensera lite...

Postat av: Evelina

Skönt att man alltid kan lite på dig!:)

2008-03-04 @ 12:31:13
URL: http://evelivet.blogg.se
Postat av: Din undersåte

Jag vill också räknas som din kompis... =(

2008-03-04 @ 13:43:58
Postat av: Hanna

Är fjällen en godtagen ursäkt? Jag hade ju planerat in din inflyttningsfest på fredag men så byter du dag huxflux =) Vi får ha en egen inflyttningsfest med vin och skitsnack! Puss

2008-03-04 @ 16:55:52
Postat av: Evelina

Ja, det är klart att jag förstår att ni inte kan!!:)

2008-03-05 @ 08:35:35
URL: http://evelivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback