Mycket att göra...

Idag är det fredag.
Igår var det torsdag.
Imorgon är det lördrag.
Så nu när vi klartgjort veckans dagar och dess namn, dags att move forward to viktiga saker.
Som att jag är lite stressad.
Festen är imorgon.
Innan dess skall jag hinna:
* Handla all mat.
* Till systemet.
* Titta på T's match i Floda (ikväll).
* Städa hela lägenheten - MYCKET.
* Duka upp allt mm.
* Baka två cheescakes.
* Göra pastasalladen (denna punkt hoppas jag T hinner hjälpa till med).
* Filma steppen en gång till (för att vara säker på att det blir bra).


T har match både idag och imorgon så han kommer inte hinna vara med och fixa så mycket.
Tyvärr.
Men jag får effektivisera så mycket det går.
Har redan gjort upp ett mentalt schema i sann självhjälpsanda
Sanna Edin hade varit stolt.
image215
Jag säger bara: hade jag varit en tänkande spargris...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback