Nedslagen mitt i natten...

Förutom att jag lider av böldpest, så har jag gått och funderat över varför min kind ömmar idag.
Har gått igenom alla tänkbara alternativ som exempelvis påssjuka och krogslagsmål.
Och nu kom jag på det.
Hur kunde jag ens glömma?
Vaknade i natt av att T drog en armbåge/knytnäve rätt in i min kind.
Med all kraft en sovande man kan uppbåda.
Jag skrek AJ!.
T vände sig om i sängen.
Nu är jag en nedslagen böldpestsmittad kvinna i sina bästa år.
Någon som vill adoptera mig?

image214

Hade jag och T varit dinosaurier, hade vår nattliga fight eventuellt kunna se ut så här...på ett ungefär alltså.


Kommentarer
Postat av: Mikkelmary

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback