Pa flyplatsen i London...

Min bloggning under helgerna ar forkastlig, det kan jag villigt medge.
Hittade i alla fall mitt pass och ar nu i England.
Kom hit igar, kakade middag pa kvallen och ar nu pa vag ut till kunden.
Lite forseningar och annat gor att jag nu surfar upp halva min lon (dyrt som tusan med internet har).
Kann er hedrade sa att saga.
Kommer hem ikvall, sa imorgon ar det back to work som galler.

Ar dock lite missnojd med mitt appearence i sakerhetskontrollen pa vag hit.
Var tvungen att ta av mig skorna pa grund av pipandet.
Upptackte dock till min stora fortret att min storta stack ut ur ett gapande stort hal i min vanstra socka.
Sa dar stod jag, med sarade ben och armar, och med en (stor)storta blottad for halva landvetter.
Jag vill inte saga att det var pinsamt, men inte heller speciellt uppskattat.

Nu ska jag kila vidare.
Taxin gar om en liten stund.
imorgon ar jag tillbaka pa jobbet och da lovas battring!
Over and out. 

Kommentarer
Postat av: Remykamilla

Very nice site. Will sure visit again.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback