Urk!

Idag är jag på riktigt segt humör.
Trött, hängig och halvdeppig.
Kanondag för att filma sitt BodyStep pass och försöka få sin licens.
För er som är intresserade så slutade inbjudningsstatistiken på:
23 % JA
77 % NEJ
Trying not to care too much.
Sa till T hur jag kände med hela jag-är-tråkigaste-flickvännen-i-världen-grejen.
Tror att han förstod vad jag menade i alla fall.
Alltid när vi pratar om något mer "seriöst" så har vi en tendens att båda tänka:
"hon/han är arg så då tar jag avstånd och beter mig som jag också är arg".
Fast ingen av oss är speciellt arg utan helst bara vill solve the problem.
Typiskt onödigt.
Tur att jag är grym på att sluta tänka på saker som are bugging me....inte.
Nu skall jag gå och rycka upp mig.
Eller gå ner mig.
Har inte bestäm mig riktigt.
image211
What's bug-ging you....hahaha.
Vilken nivå på skämten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback