Vantar igen...

Tillbaka pa Heatrow igen, efter cirka fyra timmars franvaro.
Kan bara konstatera att jag lika garna kunde tagit planet till Stavanger (hala i norge).
Jag hade inte markt nagon skillnad.
Ungefar sa mycket har jag sett av London denna gangen.
Men det gor inte sa mycket, har lart mig mycket som har med jobbet att gora istallet.
Shoppning och annat sparar jag till Miami nasta vecka.
Ser fram mot en lag dollarkurs och outletbutiker i overflod.
Detta kombinerat med sol och bad ger forutsattningar for en utomordentligt trevlig resa.
Nu ar det tydligen dags att ga till gate.
Imorgon ar det jobb som vanligt.
Fast det ar ingen vanlig dag for det ar T's fodelsedag...nananana...!!
Avslojar inte presenten annu, men jag hoppas han kommer tycka om den och att det blir lyckat.
Hoppas att er vecka har borjat bra!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback