Barista...


Godmorgon!
Har börjat använda min
mugg. Jag är mycket nöjd.
Gjorde min egen latte på hemma i bilettin, på lavazza kaffe och ekologisk lättmjölk.
Smakar hur bra som helst. Roligare än att ge Statoil 20kr per dag för en inte alls lika god variant. 
Denna avnjuter jag just nu framför datorn samtidigt som jag går igenom lite mail.
Om en kvart börjar dagens första möte, men än så länge njuter jag av att det är tyst, lugnt och skönt på kontoret.
Med detta så önskar jag er en bra start på denna torsdag!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hade glömt att du bloggade! En till att läsa, toppen! Ehh byta liv?

2009-08-27 @ 11:01:29
Postat av: Evelina

Vad roligt att du hittat hit:)! Byta liv säger du? Är du inte nöjd, eller verkar jag missnöjd...haha!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback