Cookies och sova...


Torts min ofantliga trötthet denna söndag lyckades jag ändå baka lite kakor.
Mina favoriter Chocolate Chip Cookies, fast med några justeringar i receptet.
Bara ekologska ingredienser.
Halva mängden smör och råsocker.
Fyllda med 70% finchoklad, hasselnötter och kokos.
Som ni kanske ser så saknas det några kakor på plåten.
Jag levererade några till kuss, och några till Julia och Kalle.
Var där ikväll och tittade på
"
The boat that rocked". Riktig bra får jag säga!
Resten av kakorna skall mina kära kollegor på avdelningen få.
Tror ni jag vinner best-chef-ever-awardet i år eller?
Nu mina vänner - SOVA.
Imorgon bitti planerar jag nämligen att träna lite poweryoga och core på företagets gym.
Innan jobbet. Typ halv sex alltså.
Därmed; godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback