Fight, fight, fight!

Nu utspelade det sig precis ett miniatyrdrama utanför kontoret.
Jag hade öppet fönstret och så hörde jag höga och upprörda röster utanför.
Då ser jag två män som av någon anledning har en häftig dispyt om någonting.
Jag ropade på A som i sin tur ropade "figh, fight!" högt och ljudligt.
Helt plötsligt stod åtta nyfikna personer i rummet.
Den raka högern hängde verkligen i luften, men tyvärr hann den ena parten sätta sig i bilen och åka iväg innan det hann bli någon riktig action.
Annars har det inte hänt så mycket idag.
Måste jobba nu, har verkligen sjukt mycket att göra.
Här lämnar jag plats för er eviga tacksamhet, då jag trots detta tar mig tid att berätta om intressanta, viktiga och roliga händelser som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback