Flås flås...

Nämen sådär ja!
Då var milen avklarad. Ganska skön tur faktiskt.
Men ännu skönare efteråt naturligtvis.
Det börjar bli dags att hoppa in i duschen och göra sig klar inför kvällen.
Det blir norrut från A-hood sett, och H och M är givna ingredienser:)
Jag hoppas på grillat, skratt och mycket dans!
Nu skall jag göra en liten räd i min mammas och syrrans garderob, och hoppas hitta något fint till kvällen.
Detta är definitivt ett stort Pro med A-hood. Kommer ihåg när jag bodde hemma och hade tredubbelt så mycket kläder. Det var tider det. Dock är inte just det pro:et tillräckligt stort för att bo hemma för alltid. Det finns liksom en del con:s som drar ner det. Måste kila nu! Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback