Gratiskonsert...

Efter att ha fixat mitt hår igår, gick Julia och jag ner på stan.

Lunch på Eva's uteservering och en promenad.

Helt sannslöst mycket folk på stan!! och en majoritet med U2 tröjor på sig.
Sedan hem till Julia och bf för lite softande innan bf och N också behagade göra oss sällskap.
Vid tio tiden traskade vi ner till Ullevi Norra och satte oss på våra medhavda filtar och lyssnade på U2.
Perfekt ljud, perfekt pris - aka gratis.
Sedan traskade vi hemåt och jag somnade som en stock.
Jag vaknade alldeles nyligen och än så länge är dagen ganska oplanerad. Klockan fem skall jag dock till Sportlife Lindholmen och köra pump.
Kanske skulle jobba imorgon?
Vi får se.


Utanför Ullevi igår...

Frukost: scrambled eggs med örtkalkon och ruccola.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback