Jag kom, jag såg, jag...

Jag kom hem.
Jag somnade.
Jag vaknade.
Jag cyklade till S och E.
Vi snackade lite skit och kollade på deras lägenhet.
Kuss kom förbi.
Vi cyklade till Räven.
Han tog en öl. Inte jag.
Vi gick till Coop.
Vi handlade kvällsmat.
Bland annat en ost. En god ost.
Vi gick hem.
Jag hängde upp osten på kylen.
Annars har det inte hänt så mycket.
Imorgon bitti 07:30 blir det bodypump på City, med Julia och bf.
Sen frukost hos kuss,
Sen kundbesök.
Nu ska jag sova.


Fatta vilka grymma magneter jag har köpt.
19 kronor på Lagerhouse.
Investera vettja! Om även du vill kunna hänga upp din ost på kylskåpet vill säga.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Undrar varför man hänger upp osten på kylen? Har jag missat något???

2009-08-28 @ 10:07:47
Postat av: julia

Men hallå! Alla förstår väl varför man hänger sin ost på kylen... Daaah!!!

Postat av: Evelina

Malin: för att man KAN!

Julia: du har ju helt klart fattat grejen!:)

2009-08-28 @ 12:03:12
URL: http://evelivet.blogg.se/
Postat av: Malin

Helt logiskt, verkligen!

2009-08-30 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback