Madonna och nu Österlen...

Jag kom inte i säng förrän vid två i natt, och jag var uppe för en kvart sen...klockan sju.
Känner mig alltså lite trött.
Måste packa, sedan skall jag till jobbet en sväng och efter det blir det Österlen för hela slanten.
Madonna igår var naturligtvis bra. Inte fantastisk, men det bjöds på världsstjärneshow med mycket bra musik.
Lite för mycket datoriserade versioner av låtarna för min smak och en opersonlig touch, men när Like a prayer började spelas igång så var det ju ganska så mycket drag inne på Ullevi.
 
Då så. Skall återgå till mina cykelförberedelser. Och så måste verkligen ha KAFFE - SCHNELL!!
Vi får hoppas att det finns uppkoppling även i Skåne. Tveksamt dock,
Har hört att de är lite på efterkälken där nere i Danmark.

Ha en go dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback